چاپ لیوان سرامیکی تبلیغات دائمی و بادوام
چاپ لیوان سرامیکی تبلیغاتی یکی دیگر از خدمات صنعت چاپ است که در خدمت صنایع مختلف قرار گرفته است. در این زمینه، شبکه چاپ اولین واردکننده لیوان حرارتی (جادویی) در ایران محسوب میشود که برای ارائه خدمات به شرکتها، سازمانها اعلام آمادگی میکند. لیوان جادویی در شبکه چاپ به صورت عمده و بدون واسطه عرضه میشود.
لیوانهای حرارتی (جادویی) در حالت عادی رنگ سفید و مشکی دارند و پساز ریختن چای یا هر مایع گرم دیگر، تغییر رنگ میدهد و طرح لگو شما بر لیوان نمایان میشود. کلیه سفارشات شما با جعبه خام صورت میگیرد و درصورت نیاز به چاپ اختصاصی بر جعبه و انجام انواع گرماژ در ابعاد مختلف، امکانپذیر خواهد بود. لیوانهای حرارتی در زیرمجموعه چاپ لیوان سرامیکی قرار میگیرند و شبکه چاپ امکان چاپ لیوان سرامیکی تبلیغاتی بر انواع لیوان همچون لیوان حرارتی، لیوان جادویی، لیوان سرامیکی، ماگ، لیوان فانتزی و... را برای مشتریان خود فراهم کرده است.
درباره چاپ لیوان سرامیکی
در دنیای چاپ لیوان سرامیکی، گزینههای مختلفی برای انتخاب صاحبان برند وجود دارد. سنتگرایان احتمالا برچسبهای کاغذی را بهکار میگیرند، درحالیکه کسانی که بیشتر ماجراجو هستند، برچسبهای پشت چسبدار را انتخاب میکنند. بااینحال، برای طراحی بستهبندی، صاحبان برندی که چشماندازی رویایی، برای برند خود درنظر گرفتهاند، در انتخاب انواع دیگری از لیوانهای سرامیکی پیشگام هستند. لیوانهای حرارتی در این دسته از لیوانهای سرامیکی تبلیغاتی جدید قرار میگیرند.
سوالی که پیش میآید، این است که ا شرکتها و صنایع چگونه میتوانند دریابند که این نوع چاپ لیوان سرامیکی تبلیغاتی برای آنها مناسب است یا خیر؟ در این مقاله سعی بر این است که نگاهی دقیق به چاپ لیوانهای سرامیکی بیندازیم تا شما به نتیجه مثبت برای یک استراتژی صحیح در لیبلگذاری بادوام دست یابید.






چاپ لیوان سرامیکی چیست؟
لیوانهای سرامیکی، قدیمیترین نوع تزیین برای بطریهای شیشهای هستند که مستقیما روی سطح شیشه چاپ میشوند. این نوع از لیوانها از یک شیشه ساده، چیزی میسازد که معرف برند شما باشد. بهعبارت دیگر، لیوانهای سرامیکی همزمان که نام برند شما را تقویت میکنند، این قابلیت را دارد که بطریها، لیوانها و شیشههای معمولی را زنده و مجلل کند. از آنجایی که جوهرهای معدنی برای لیوان سرامیکی استفاده میشود و در دمای کمتری نسبت به دمای ذوب شیشه واکنش نشان میدهند، مقاومت شیمیایی بالایی دارد و میتوان از آن برای چاپ روی بطریهای قابلبرگشت هم استفاده کرد.
در فرآیند تولید لیوان سرامیکی، جوهرهای سرامیکی مستقیما روی بطریها چاپ میشوند و سپس حرارت داده میشوند تا جوهر مستقیما به بطری بچسبد و تزیینی دائمی ایجاد کند. چاپ لیوان سرامیکی جایگزینی برای برچسبهای سنتی بر لیوانها و حساس به فشار هستند. در واقع، بهجای استفاده از یک رسانه کاغذی یا پلاستیکی، رسانه از یک ماده سرامیکی ساخته شده است. پساز چاپ بارکدها روی لیوانهای سرامیکی، آنها را قبلاز ورود به کوره به دقت روی ظروف آزمایشگاهی شیشهای قرار میدهند. در کوره، برچسب روی سطح شیشه ذوب میشود و محصول نهایی پدید میآید.
مزایای استفاده از چاپ لیوان سرامیکی
امروزه، بسیاری از کسبوکارها چاپ لیوانهای سرامیکی را به دلیل مزایای مختلفی که دارند، انتخاب میکنند. در این بخش به مزایای استفاده از این نوع لیوانها میپردازیم:
• میتوانید از رقبا متمایز شوید
زمانیکه تصمیم به طراحی بستهبندی محصولات خود میگیرید، به یاد داشته باشید که قبلاز دستیابی به اهداف خاص، باید چند نکته را در نظر بگیرید. این اهداف شامل برقراری ارتباط موثر و سریع پیام شما، جذب خریداران، ایجاد تمایل برای دریافت محصول و فروش محصول است. در حالت ایدهال، بستهبندی باید تاثیر کافی داشته باشد تا بتواند از رقبای شما متمایز شود.
یکی از بهترین راههایی که میتوانید از بستهبندی با لیبلهای کاغذی و سایر بستهبندیهای موجود در بازار متمایز شوید، چاپ لیوان سرامیکی است. امروزه، کسبوکارها برای متمایزشدن باید از رنگها و طرحها و افکتهای متفاوت استفاده کنند که در میان انبوه محصولات فروشگاهها و در روشنایی و تاریکی بدرخشند. استفاده از چاپ لیوانهای سرامیکی میتواند به برندها فرصتی عالی برای خلاقیت و تولید بستهبندی منحصربهفرد بدهد تا مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد و متقاعد به خرید کند.
• محصولاتی سازگار با محیطزیست را تولید میکنید
اخیرا مصرفکنندگان از اثرات منفی خریدهایشان بر محیط زیست آگاه شدهاند؛ بنابراین بسیاری از مصرفکنندگان در حالحاضر، عادتهای خرید خود را تغییر میدهند تا ارزشهای سازگار با محیط زیست خود را نشان دهند. بستهبندی لیوانهای سرامیکی که دارای برچسب یکبار مصرف نیستند، میتوانند برای بسیاری از خریداران دوستدار محیط زیست متمایز باشند. لیوانهای سرامیکی، با امکان بازیافت و استفاده مجدد، یک گزینه سازگار با محیط زیست است؛ بنابراین لیوانهای سرامیکی را میتوان بارها مورد استفاده قرار داد و اثرات منفی زیستمحیطی آن را کاهش داد.
• مشتریان لیوانهای سرامیکی را باکیفیتتر میدانند
با وجود تمام انتخابهایی که اکنون برای شما در بازار موجود است، داشتن بستهبندی برجسته در قفسهها بسیار مهمتر از همیشه است. این مسئله بهعنوان برای نگاه اولیه مشتری بسیار موثر عمل میکند و میتواند به درستی تصویر محصول و برند شما را منعکس کند. بسیاری از مصرفکنندگان دوست دارند، محصولاتی را که در بستهبندی باکیفیت قرار دارند، از استانداردهای برتر تصور کنند؛ چراکه این مسئله میتواند اعتماد به برند را به مخاطب القا کند.
مطالعاتی در زمینه تاثیر کیفیت بستهبندی محصول مصرفکننده بر ادراک محصول وجود دارد که حاکی از اهمیت این مسئله در بازاریابی و تاثیر آن بر مشتری است. این مطالعات نشان میدهد که کیفیت بستهبندی معمولا نقش مهمی را در ایجاد اعتماد به یک برند ایفا میکند که منجربه تغییر رفتار مصرفکننده میشود. این مسئله میتواند باعث تکرار خرید و تمایل به صرف پول بیشتر برای یک محصول شود.
مطالعات اخیر همچنین مشخص کرده است که ثروت مصرفکننده روبه افزایش است که نشان میدهد مصرفکنندگان آمادهاند پول بیشتری برای ظاهر، قابلیت اطمینان، راحتی و اعتبار بستههای خوب بپردازند. به عبارت دیگر، بسیاری از مصرفکنندگان خواهان محصولات بستهبندی باکیفیت هستند. بسیاری از مشتریان سطح بالا وجود دارند که برخی از بستهبندیها را برای خرید جذابتر میدانند؛ بنابراین محصولات با چاپ منحصربهفرد خود میتوانند در فرآیند برندسازی و تقویت آن برند موثر واقع شوند.
چاپ لیوانهای سرامیکی تبلیغاتی به شما این فرصت را میدهد که محصولات خود را با بستهبندی متفاوت، در بازار عرضه کنید. شیشه و سرامیک از سری جنسهای مناسب برای نشاندادن ارزش یک کالا محسوب میشود که مزایای متعددی در مقایسه با محصولات پلاستیکی یا کاغذی دارد. اکنون بسیاری از مصرفکنندگان از مزایای مختلفی بستهبندی شیشه یا چاپ لیوان سرامیکی، آگاه هستند و برای صرف هزینه بیشتر برای محصولاتی که در یک بستهبندی شیشهای یا سرامیکی هستند، مشکلی ندارند.
• لیوان سرامیکی قابلیت استفاده مجدد و دوام بیشتری دارند
وقتی طرح شما روی لیوان سرامیکی تبلیغاتی یا گلدان چاپ میشود، میتواند سالها دوام بیاورد و چندین بار شستوشو را تحمل کند. اگر از ضدعفونیکنندههای قوی استفاده میکنید، میتوانید مطمئن باشید که لیوانهای سرامیکی تزئینشده شما فرآیند کاملی را طی کردهاند و طراحی آنها دست نخورده باقی میماند. همین مسئله به مشتریان اجازه میدهد تا بهطور منظم از لیوانهای سرامیکی استفاده مجدد کنند؛ چراکه امروزه بهترین راه برای حفظ یک مدل کسبوکار، استفاده از روشهای مقرونبهصرفه و سازگار با محیطزیست، بدون صرف هزینههای زیاد در بودجه بازاریابی است. این روزها دیگر روزهای استفاده از لیوانهای پلاستیکی یکبار مصرف نیست. اکنون اکثریت افراد برای حمل مایعات خود، لیوانهای سرامیکی با قابلیت استفاده مجدد را انتخاب میکنند.
کلام اخر
به نظر میرسد که لیوانهای سرامیکی مهمتر از آن چیزی هستند که فکر میکردید. چه برای افرادی که میخواهند خرید ویژهای داشته باشند و چه برای صاحبان برند که سعی دارند در بازار تجارت میان رقبا متمایز باشند. لیوانهای سرامیکی تبلیغاتی برای برندهایی مناسب است که میدانند در بازار رقابت تجاری تفاوت در جزییات است که آنها را از سایر برندها متمایز میکند. استفاده از لیوانهای سرامیکی مانند سایر لیوانهای کاغذی و پلاستیکی در بازار مرسوم نیست؛ اما برندی میتواند در این بازار موفق شود که بتواند متفاوت عمل کند.
شبکه چاپ با دراختیار گرفتن صفر تا صد کار در چاپ و طراحی انواع لیوانهای سرامیکی، به مشتریان این اطمینان خاطر را میدهد تا از نتیجه نهایی رضایت کافی را داشته باشند. شبکه چاپ با دارابودن چاپخانه اختصاصی، زمان تحویل سفارشها را به حداقل میرساند، به این ترتیب سفارشها از تیراژ 100 تا 1 میلیون در عرض 10 روز آماده و به مشتری تحویل داده میشود. ویژگیهای منحصربهفرد شبکه چاپ سبب شده است تا این مجموعه مجری بیش از 100 برند مطرح در سطح کشور باشد.
اگر شما پساز خواندن این مقاله در مورد لیوانهای سرامیکی سوال و ابهامی دارید، کارشناسان شبکه چاپ با تخصص خود شما را به بهترین نحو راهنمایی میکنند تا شما به نتیجه دلخواه خود دست یابید.