چرا استفاده از تقویم رومیزی، مهم است؟


بسیاری از مردم، در محل کار یا روی میز شخصی خود، نیاز به استفاده از تقویم رومیزی را احساس می‌کنند. مردم از تقویم برای اطلاع از تاریخ استفاده می‌کنند. در پشت پرده اما تقویم‌های رومیزی می‌توانند تاثیری فراتر از نشان‌دادن تاریخ داشته باشند. شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار از این فرصت فوق‌العاده استفاده خواهید کرد تا تمام 12 ماه سال را در کنار مردم بمانید. این فرصت، مردم عادی را به مشتری‌های وفادار تبدیل خواهد کرد. این عوامل در افزایش فروش تقویم رومیزی اختصاصی خاص و فانتزی اداری تاثیر بسزایی دارد.


چرا باید از تقویم رومیزی استفاده کنیم؟

اولین کاربرد و کارایی تقویم‌های رومیزی نشان‌دادن تاریخ و به تبع آن، برنامه‌ریزی منظم است. نیاز بسیاری از افراد و اداره‌ها به تقویم رومیزی، صاحبان برند را ترغیب می‌کند که این فرصت ویژه را از دست ندهند. فرصتی که اگر از آن درست استفاده شود می‌تواند به مشهورشدن برند کمک بسیار زیادی کند. این امر مراجعه به مرکز فروش تقویم رومیزی را بیشتر کرده است. افراد عادی از تقویم برای تعیین تاریخ و قرارهای کاری مهم استفاده می‌کنند. درحالی‌که صاحبان برند از دل این کارایی تقویم، می‌توانند مسیری برای افزایش فروش محصولات خود ایجاد کنند.


مزایای تقویم رومیزی برای کارمندها و افراد عادی

روزانه حجم عظیمی از اطلاعات وارد ذهن انسان می‌شود. به‌یادسپردن و سپس یادآوری این اطلاعات برای افراد، کاری سخت خواهد بود. یک راه آسان برای سازماندهی اطلاعات در ذهن، مراجعه به مرکز فروش تقویم رومیزی و خرید تقویم است. ثبت وظایف مهم روی تقویم به شما کمک می‌کند که نگران فراموش‌کردن تاریخ‌های مهم نباشید. تقویم‌های رومیزی به افراد کمک می‌کند که پیگیری تاریخ‌های مهم برای آن‌ها آسان‌تر شود. از دیگر مزایا تقویم رومیزی برای افراد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• سازماندهی وظایف شخصی و کار
تقویم‌های رومیزی راهی راحت و قابل دسترس برای اطلاع از تاریخ‌ها است. ثبت قرارهای کاری و شخصی، جلسات مهم و... همگی با تقویم‌های رومیزی امکان‌پذیر خواهد بود. هر روز پس‌از بیدارشدن از خواب می‌توانید به تقویم‌ رومیزی خود مراجعه کنید. این امر دید واضحی از آن‌چه که باید در طول روز انجام دهید را به شما خواهد بخشید. به همین دلیل فروش تقویم رومیزی اختصاصی خاص و فانتزی اداری با استقبال زیادی مواجه شده است.
• افزایش بهره‌وری کارمندان
با تقویم‌های رومیزی، کارمندان می‌توانند برای روزها و هفته‌های خود، بهتر برنامه‌ریزی کنند. تقویم‌های رومیزی به مثابه یک یادآوری بصری هستند که وظایف کارمندان را به آن‌ها گوشزد خواهد کرد. از این طریق کم‌تر احتمال دارد که کارمندان وظایف یا جلسات روزانه خود را فراموش کنند. این امر به افزایش بهره‌وری کارمندان در محیط کار کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
• فرصت فراغت از دنیای دیجیتال
اگرچه فضای دیجیتال بسیاری از نیازهای کاربران را رفع خواهد کرد؛ اما مردم هنوز هم استفاده از تقویم‌های کاغذی را ترجیح می‌دهند. خستگی چشمی، یکی از معایب خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتال است. تقویم‌های رومیزی به شما کمک می‌کند که از چشم خود محافظت کنید. از طرفی استفاده از کاغذ و قلم برای ثبت جلسات و... هنوز هم احساس خوبی به افراد می‌دهد.




مزایا تقویم رومیزی برای برندها

تا این‌جا از مزایا تقویم برای افراد عادی صحبت کردیم. برای این دسته از افراد، یادآوری تاریخ، مهم‌ترین کارکرد تقویم‌های رومیزی محسوب می‌شود. شما به عنوان صاحب برند باید از این فرصت ویژه استفاده کنید تا نام برند را در ذهن مشتری‌های بالقوه، ماندگار کنید. تقویم‌ها از آن دست اقلامی است که روی میز شخصی و کاری هر فردی جا خوش کرده است. این یک فرصت فوق‌العاده است برای این‌که نام برند را شناخته‌شده کنید. فروش تقویم رومیزی اختصاصی خاص و فانتزی اداری برای برندها، دارای مزایا زیر است:
• تبلیغ کارآمد برند
شناخت برند، مستلزم ایجاد بستری برای تبلیغات گسترده است. به‌خصوص اگر صاحب یک برند نوپا باشید، این مسئله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. تقویم‌های رومیزی یک فرصت تبلیغات به‌صرفه و طولانی‌مدت برای صاحبان هر کسب‌وکاری را فراهم می‌کند. تقویم‌ها، روزانه در معرض دید مردم قرار می‌گیرد. رفته‌رفته نام برند می‌تواند مشتری‌ها را به خرید یا استفاده از محصولات و خدمات شما ترغیب کند.
• پرداخت هزینه مقرون به‌صرفه
تقویم‌های رومیزی گزینه‌ای مقرون به‌صرفه هم برای مشتری و هم برای برند است. مشتری با یکبار پرداخت، تقویم را تا یکسال همراه خود خواهد داشت. صاحب برند نیز به جای پرداخت‌ هزینه‌های ماهانه یا روزانه برای تبلیغات، می‌تواند از تقویم رومیزی استفاده کند. این تقویم‌ها به مدت یکسال، روزانه برند را تبلیغ خواهند کرد. سفارش انبوه تقویم‌ها از مرکز فروش تقویم رومیزی، مقرون به‌صرفه و هزینه آن مناسب است.
• شاخص شدن در میان رقبا
بدون شک کسب‌وکارهای زیادی وجود دارد که خدمات یا محصولات مشابه با شما را ارائه می‌دهند. در این بازار پررقابت، چاپ تقویم رومیزی می‌تواند به شما کمک کند که از رقبای خود متمایز شوید. افراد در روز، بیش‌از یکبار به تقویم‌ها نگاه می‌کنند. مواجهه روزانه با برند، شانس ترجیح برند شما نسبت به سایر برندها را افزایش خواهد داد. این امر منجر به افزایش فروش محصولات برند می‌شود.
• حضور یکساله برند در کنار مشتری
یک تقویم رومیزی با طراحی زیبا، برند شما را هر روز در مقابل چشم‌های مخاطب هدف قرار خواهد داد. در واقع تقویم‌ها هر روز، خدمات، محصولات و پیام برند را به مشتری یادآوری خواهند کرد. هر صفحه از تقویم، فرصتی را فراهم می‌کند تا مخاطب با نام تجاری شما درگیر شود. این امر منجر به شکل‌گیری یک رابطه مثبت بین مشتری و برند خواهد شد. افزایش فروش، پیامد مثبت حضور در کنار مشتری و تعامل با او است.
• شخصی‌سازی تقویم
یک ویژگی فوق‌العاده تقویم‌های رومیزی، قابلیت شخصی‌سازی آن است. تقویم‌ها از تطبیق‌پذیری بالایی برخورداراند. شما می‌توانید متناسب با برند و اهداف سازمانی خود، تقویمی ویژه و خاص را طراحی کنید. می‌توانید در تقویم از عکس‌ها، شعارهای سازمانی و... استفاده کنید. هر برگ از تقویم را می‌توان به‌طور ویژه و خاص متناسب با برند طراحی و آماده‌سازی کرد. مرکز فروش تقویم رومیزی، این امر را به‌خوبی برای شما محقق خواهد ساخت.


طراحی تقویم رومیزی با چه اصولی همراه است؟

تقویم‌های رومیزی در خدمت تحقق اهداف افراد مختلفی قرار گرفته است. تقویم‌ها به مردم کمک می‌کنند که برای روزهای خود برنامه‌ریزی کنند. از طرفی استفاده مداوم از تقویم فرصت ویژه‌ای را برای بازاریابی برندها فراهم می‌کند. تقویم‌های رومیزی بر جنبه‌های مختلفی از زندگی افراد و برندها تاثیر خواهد گذاشت. عوامل بسیار مهمی در کارایی تقویم‌ها نقش دارند. اولین عامل، طراحی تقویم توسط مرکز فروش تقویم رومیزی است. دومین عامل رعایت نکات اصولی در طراحی تقویم است که باید رعایت شود. برخی از رایج‌ترین اصول شامل موارد زیر است:
• ماندگاری تقویم با جنس مرغوب
همان‌طور که می‌دانید افراد، تا یکسال با تقویم‌ها سروکار دارند. به همین خاطر، دوام و مرغوب‌بودن تقویم از اهمیت زیادی برخوردار است. تقویمی که در همان اوایل سال خراب شود و آسیب ببیند، به‌راحتی توسط مشتری بالقوه دور انداخته می‌شود. در نتیجه اهداف برندسازی شما با شکست روبه‌رو خواهد شد. استفاده از جنس مناسب و مرغوب، تاثیر مثبتی بر ذهنیت مشتری از برند ایجاد می‌کند.
• ظاهر تقویم باید چشم‌نواز باشد
زیبایی تقویم تاثیر بسزایی بر قضاوت افراد نسبت به برند خواهد داشت. طراحی تقویم باید خلاقانه و از نظر بصری شاخص و زیبا باشد. استفاده از رنگ‌های سازمانی و جذاب، فونت مناسب و خوانا از جمله عواملی است که در جذابیت تقویم تاثیرگذار خواهد بود. همچنین در طراحی تقویم از عکس‌های خاص استفاده کنید. در مرکز فروش تقویم رومیزی، از عکس‌های خاص و باکیفیت بالا استفاده می‌شود.
• انتشار تقویم در زمان مناسب
تقویم‌ها سالانه در خدمت مردم قرار می‌گیرند. به همین خاطر زمان انتشار تقویم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. انتشار تقویم چند ماه پس‌از سال جدید، کارایی آن را برای مردم کم خواهد کرد. لازم است حداقل حدود دو تا سه ماه قبل از شروع سال جدید، تقویم‌های خود را روانه بازار کنید. دسترسی سریع و زودتر از موعد به تقویم، برندسازی شما را تقویت خواهد کرد.
• تقویم‌ها را ساده نگه‌دارید
مهم‌ترین کارایی تقویم، نشان‌دادن تاریخ است. بنابراین از درج اطلاعاتی که این کارایی را به حاشیه می‌کشاند، خودداری کنید. مخاطب هدف، پس‌از دریافت تقویم انتظار دارد که بتواند بر اساس تاریخ‌ها برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهد. به همین دلیل، سادگی تقویم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شلوغی بیش‌ازحد تقویم مخاطب را از تقویم دلزده می‌کند.
• اطلاعات برند را ثبت کنید
برای این‌که مخاطب برند شما را بشناسد، لازم است اطلاعات برند روی تقویم درج شود. همان‌طور که گفتیم، زیبایی تقویم در سادگی آن است؛ بنابراین از درج اطلاعات اضافی پرهیز کنید. نام برند، لوگو و راه ارتباطی از اطلاعاتی است که باید با ظرافت و زیبایی روی تقویم ثبت شوند. این اطلاعات نباید آن‌قدر بزرگ درج شوند که نشان‌دادن تاریخ به حاشیه برود. همچنین ابعاد درج این اطلاعات اگر زیاد از حد کوچک باشد؛ تشخیص نام برند برای مشتری سخت خواهد شد.


تنوع تقویم‌های رومیزی

قبل از مراجعه به مرکز فروش تقویم رومیزی، بهتر است با انواع مختلف آن آشنا شوید. نوع هر تقویم وابسته به مخاطب هدف و محلی است که قرار است در آن قرار بگیرد. برای مثال تقویم رومیزی یک شرکت یا اداره رسمی، با تقویم رومیزی برای یک کودکستان یا اتاق شخصی یک فرد متفاوت است. هنگام مراجعه به مرکز فروش تقویم رومیزی اختصاصی خاص و فانتزی اداری، باید به محیطی که تقویم قرار است در آن قرار بگیرد توجه کنید. در ادامه شما را با رایج‌ترین انواع تقویم‌های رومیزی آشنا می‌کنیم.
• تقویم رومیزی پایه‌دار
در مرکز فروش تقویم رومیزی، این تقویم از فروش بسیار خوبی برخوردار است. این تقویم‌ها به‌واسطه پایه‌هایی که دارند به راحتی روی میز قرار می‌گیرند. تقویم‌های پایه‌دار به دو دسته پایه‌ سخت و غیر سخت تقسیم می‌شوند. هر 12 ماه سال، در دوازده برگ این تقویم، طراحی می‌شوند. برگ سیزدهم تقویم، درواقع جلد تقویم رومیزی پایه‌دار را تشکیل می‌دهد.
• تقویم رومیزی زیردستی
تقویم‌های رومیزی زیردستی یکی از پرکاربردترین تقویم‌ها محسوب می‌شود. این تقویم‌ها برای محیط‌های اداری نیز مناسب است. یک ویژگی بارز و مهم تقویم‌های زیردستی، قابلیت یادداشت‌نویسی روی آن است. تقویم‌های زیردستی به دلیل داشتن فضای کافی برای یادداشت‌برداری، گزینه مناسبی برای مدیران و کارفرماها نیز محسوب می‌شود. در این تقویم هم می‌توان تاریخ‌های مهم کاری را مشخص کرد و هم اطلاعات مهمی را در آن نوشت.
• تقویم رومیزی اداری
تقویم رومیزی اداری یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین تقویم در محیط‌های اداری است. این تقویم، هر روز از 365 روز سال را در یک ورق مجزا نشان می‌دهد. همین امر تقویم رومیزی اداری را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کارمندان تبدیل کرده است. تقویم‌های اداری همچنین یک گزینه بسیار عالی برای هدیه‌دادن محسوب می‌شوند. این تقویم‌ها یک ابزار مناسب برای سازماندهی وظایف روزانه کارمندها محسوب می‌شود.


جنس تقویم‌های رومیزی

یک عامل مهم در افزایش فروش تقویم رومیزی اختصاصی خاص و فانتزی اداری، جنس تقویم است. مشتری انتظار دارد که برگه، صحافی و فنرهای تقویم در طول یکسال بادوام و محکم بمانند و خراب نشوند. یک جنس نامرغوب می‌تواند اعتبار برند را نزد مردم کم کند. شما باید با استفاده از یک جنس مرغوب به مشتری اثبات کنید که برندی قابل اعتماد هستید. در ساخت هر یک از اجزاء تقویم از جنس‌های مختلفی استفاده می‌شود. در ادامه این جنس‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.
• جنس پایه تقویم
پایه‌ها بسته به نیاز و بودجه مشتری از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند. رایج‌ترین جنس‌ها برای ساخت پایه‌های تقویم رومیزی عبارتند از جنس چرمی، چوبی، مقوای جلد سخت، مقوای ایندربرد و... است. پایه تقویم‌ها اگر سست باشند؛ نمی‌توانند وزن تقویم را تحمل کنند و روی میز واژگون می‌شوند. به همین خاطر بسیار مهم است که جنس پایه‌های تقویم کاملا مرغوب و شایسته نام برند شما باشد.
• جنس برگه‌های تقویم
در برگه‌های تقویم رومیزی از چاپ سیلک روی کاغذ فانتزی و چاپ لت استفاده می‌شود. همچنین استفاده از برگه تحریر، گلاسه مات و گلاسه براق نیز امری رایج است. برخی از تقویم‌ها، دارای برگه‌های یادداشت نیز هستند. جنس این برگه‌ها متفاوت از ورق‌های تقویم است. برگه‌های یادداشت تقویم‌ها اغلب از جنس‌های زیر ساخته می‌شوند؛ تحریر تکی، تحریر سرچسبی، برچسبی تک‌رنگ و برچسبی رنگی.


شبکه چاپ، بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی

تقویم‌های رومیزی یک آیتم ضروری برای میز کاری و شخصی افراد محسوب می‌شود. تقویم‌های رومیزی باعث ایجاد نظم در زندگی شخصی افراد و ایجاد برندسازی برای کسب‌وکارها خواهد شد. در این مطلب ما شما را با مزایا تقویم رومیزی و کاربرد آن آشنا کردیم. همچنین شما را با انواع و جنس تقویم رومیزی آگاه ساختیم. اگر به دنبال یک مرکز فروش تقویم رومیزی معتبر می‌گردید؛ ما به شما مراجعه به شبکه چاپ را پیشنهاد می‌کنیم.
ما در شبکه چاپ بیش‌از چهل سال است که در حوزه طراحی و چاپ تقویم‌های رومیزی فعالیت کرده‌ایم. خلاقیت و مهارت افراد متخصص ما باعث شده است که با بسیاری از برندهای معروف همکاری‌های موفقیت‌آمیزی داشته باشیم. مرکز فروش تقویم رومیزی شبکه چاپ، شما را از موارد زیر مطمئن خواهد کرد:
• تولید انبوه تقویم رومیزی بدون افت کیفیت؛
• استفاده از بهترین و مقاوم‌ترین متریال؛
• ارائه طراحی‌های اختصاصی برای هر برند؛
• امکان مراجعه حضوری یا خرید آنلاین؛
• استفاده از دستگاه‌های به‌روز و حرفه‌ای.
برای اطلاع از فروش تقویم رومیزی اختصاصی خاص و فانتزی اداری، به سایت شبکه چاپ مراجعه کنید. ما در کنار شما هستیم تا مشاوره‌های لازم را به شما ارائه دهیم.

کارشناس واتس اپ تلفن تماس