چرا چاپ بروشور دو لت
چاپ بروشور دو لت، یکی دیگر از محصولات کاغذی و چاپی است که به کمک فروشنده و خریدار آمده است. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که محصولی را خریداری کردهاید و برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه کار با آن سوالاتی برایتان پیش آمده باشد. خوشبختانه تولیدکنندگان و طراحان محصولات، این نوع سوالات شما را پیشبینی کردهاند و در کاغذهایی که بروشور نام گرفته است، همراه محصول در اختیار شما قرار میدهند. شما بروشور را میخوانید و طرز استفاده از محصول برای شما معلوم خواهد شد.
بروشورها به لحاظ رنگ و تعداد تایی که میخورد، به انواع مختلفی تقسیم میشود که متداولترین نوع آن در محصولات مختلف خانگی و غذایی و ... چاپ بروشور دو لت است. در واقع لت، همان تعداد تایی است که در بروشورها برای تقسیم صفحات ایجاد میشود. برای آنکه بیشتر با چاپ بروشور 2 لت و فواید آن در کسبکار آشنا شوید، خواندن ادامه این مقاله به شما توصیه میشود.
درباره چاپ بروشور دو لت
همانطور که در بالا اشاره کردیم، بروشور اطلاعات مفید و جزئی از محصول را در اختیار مصرفکنندگان قرار میدهد. تفاوت اصلی بروشور و کاتالوگ در همین است که کاتالوگ بیشتر جنبه تبلیغ آن برند و انواع محصولات آن برند را معرفی میکند، درحالیکه بروشور طرز استفاده و سایر اطلاعات از محصول را در اختیار مشتری قرار میدهد. علاوهبر مشتری، چاپ بروشور دو لت، برای تولیدکنندگان و فروشندگان هم فوایدی دارد. اگر شما بهعنوان یک صاحب برند یا شرکت، این مقاله را مطالعه میکنید، باید بدانید که طراحی و چاپ بروشور 2 لت، بیانگر کسبوکار شما است. نحوه چاپ بروشور دو لت در خصوص محصول شما، میزان حرفهایبودن برند شما را نشان میدهد.
چاپ بروشور دو لت چیست؟
برای آنکه بدانید چاپ بروشور 2 لت چیست، باید به تعریفی دقیق از خود بروشور دو لت برسید. با این اوصاف میتوان گفت بروشور، شکلی از تبلیغات کاغذی است که برای توزیع گسترده درنظر گرفته شده است. این توزیع معمولا همراه خود محصول، در حین خرید به مشتری داده میشود. شیوه دیگری که در توزیع بروشور در نظر گرفتهمیشود، پخش آن در یک مکان عمومی است که پست یا پخش میشود و در اختیار افراد قرار میگیرد. شما در بازار میتوانید چاپ بروشور دو لت را از برگههای کپیشده ارزان قیمت تا دایرههای براق و تمام رنگی گران قیمت مشاهده کنید.
طراحی و چاپ بروشور 2 لت تنها دو، سه یا تعدادی کاغذ نیست، بلکه فرصتی برای کسبوکارها و گروههای تجاری است که سعی دارند پیام خود را بهطور گسترده به سمع و بصر مخاطبان خود برسانند. بروشورها میتوانند پیام فروش را مانند یک اطلاعیه جامع، برای تعداد افراد بسیاری ارائه دهند. میتوان نام بروشور را رسانه کاغذی نامید. بروشور دو لت کوچک است؛ اما تاثیرگذار. بااینحال، این تاثیر زمانی برای مخاطب آشکار میشود که چاپ و طراحی آن حرفهای باشد. در واقع به لطف صنعت چاپ است که بروشور را منحصربهفرد و خاص میکند.
مزایای استفاده از چاپ بروشور دو لت چیست؟
چاپ بروشور 2 لت مزایای بسیاری دارد که نمیتوان از آن چشمپوشی کرد. از مزایای چاپ بروشور دو لت یا سه لت این است که برای بازاریابی یک محصول استفاده میشود. شما با استفاده از چاپ بروشور دو لت، آنچه را که میخواهید توضیح دهید، نشان خواهید داد. به عبارت دیگر، بروشور در تجارت به معنی ارائه یک برند و شرکت با زبان چاپ، کاغذ، قلم و رنگ است. یک طراحی حرفهای و چاپ بروشور 2 لت باعث میشود تا جذب مشتری بیشتر شود و به تبع این جذب مشتری، فروش شما افزایش خواهد یافت. اکثر مخاطبان ترجیح میدهند به بروشور نگاهی بیندازند و آن را نگه دارند تا پساز مدتی، در صورت نیاز دوباره به آن مراجعه کنند.
با توجه به این نکته، بابد گفت که در کنار چاپ و طراحی، محتوا و راههای ارتباطی قراردادهشده در بروشور مسئله بسیار مهمی است. طراحی بروشور یک هنر است که نیاز به مهارتهای طراحی گرافیکی، تکنیکهای خاص و درک عمیق از بازاریابی و فنآوری چاپ دارد. چاپ بروشور دو لت، یک نوع از بازاریابی غیر مستقیم، ظریف و مهم برای هر کسبوکار است و باید به طراحان حرفهای سپرده شود.
نکته مهم دیگر تعیین هدف در طراحی و چاپ بروشور 2 لت است. تجربه و مهارت شبکه چاپ این اطمینان را حاصل میکند که بروشورهای طراحی شده از جانب این شرکت، رضایت سازمانهای خصوصی و دولتی مطرح کشور، ارگانها، موسسات، اشخاص، صنایع مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی، تولیدکنندگان و ... را جلب خواهد کرد. شبکه چاپ با بیش از ۴۰ سال تخصص و تجربه و بیش از هزار نمونه آماده در ابعاد مختلف و خاص آماده به همکاری با شرکتهای مختلف است. این مجموعه با تعرفههای مناسب و تحویل در حداکثر ۳ روز کاری، خیال مشتری را از تیراژهای بالا راحت میکند که در کمترین زمان ممکن به دست آنها میرسد.
چند نکته اساسی در خصوص چاپ بروشور دو لت
نکاتی در خصوص چاپ بروشور 2 لت وجود دارد که رعایت آن نکات باعث میشود بروشور طراحیشده، برتری خود را حفظ میکند.
1. رنگها و لوگوی برند را اولویت قرار دهید
برای آنکه محصول نهایی به هدف خود برسد، رنگهای بهکاررفته در چاپ بروشور 2 لت، نیاز به بررسی دقیق دارند. روانشناسی رنگها و شناخت آنها در اینجا بسیار نمود پیدا میکند. معمولا زمانی که مردم بروشور را میبینند، میخواهند فورا تشخیص دهند که این بروشور از کدام برند و کدام شرکت است. توجه داشته باشید که ثابت نگهداشتن نام تجاری در تمام مواد بازاریابی، از جمله چاپ بروشور 2 لت، باعث میشود که کسبوکار شما در ذهن مردم بماند.
2. طرح بروشور را با سایر بروشورهای موجود متفاوت کنید
اگرچه رنگآمیزی و فونتهای عمومی باید در برند شما باشند؛ اما مراقب طرحهای بروشورهای قدیمی که برای رویدادها یا پیشنهادات قبلی استفاده کردهاید، باشید. مشتریان بهراحتی میتوانند از تصاویر یکسانی که روزانه در معرض آنها قرار میگیرند، مصون بمانند. به عبارت سادهتر، استفاده از طرحهای قدیمی و تکراری در بروشور، تبلیغات شما را بیاثر میکند.
با حفظ برند خود، طرحبندیها و جملهبندیهای مختلف بروشور را امتحان کنید تا یک روند جدید را در تبلیغات خود ایجاد کنید که مشتریان را درگیر نگه دارد.
3. جزئیات را فراموش نکنید
ممکن است بهطرز چشمگیری بدیهی به نظر برسد؛ اما استفاده از تصاویر خیرهکننده را باید مدنظر قرار دهید تا هدف چاپ بروشور 2 لت زیر سوال نرود. به هدف چاپ بروشور 2 لت، فکر کنید و از آن به عنوان مبنایی برای برنامهریزی اطلاعات در طراحی استفاده کنید. برای مثال، میخواهید خوانندگانتان به کجا بروند؟ اگر نگویید از کدام شعبه و از کجا آن را بخرید، فقط درج مکان و زمان رویداد شما بیفایده است. آیا میخواهید آنها با شما تماس بگیرند، از سایت شما بازدید کنند یا به فروشگاه شما مراجعه کنند؟ این عمل که «تماس برای اقدام» نامیده میشود، در بازاریابی برای تشویق مشتریان به عملکردن بر اساس تبلیغات شما مورد استفاده قرار میگیرد و در چاپ بروشور دو لت یا بیشتر هم استفاده خواهد شد.
4. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید
شما میخواهید بروشور دست چه کسانی بیفتد؟ میتوانید درباره شرکتهای مشابه با تبلیغات موفق تحقیق کنید تا ببینید دیگران در بازار چه میکنند یا به سادگی خود را جای آنها بگذارید.
این نوع از بازاریابی به ۱۰۱ مشهور است. بهعنوان مثال، قرمزهای پررنگ بلافاصله به فروش با تخفیف اشاره دارد و برای جلب توجه افراد بسیار عالی است. تصاویر سرگرمکننده و رنگهای روشن به جلب توجه کودک کمک میکنند، درحالیکه رنگهای خنثی و پاستلی میتوانند محصولی مجللتر را برای کسانی که بیشتر خرج میکنند، معرفی کنند.
همچنین شما باید درنظر داشته باشید که خوانندگان هدف شما به چه جنبههایی از تجارت شما علاقه دارند. آیا این قیمت محصولات شگفتانگیزی که میفروشید یا چیزی متفاوت است که هیچ کس دیگری در بازار عرضه نمیکند؟ پیامهایی را انتخاب کنید که مخاطبان شما را وادار به کنجکاوی کند.
کلام آخر
شبکه چاپ سالها تجربه را با خود یدک میکشد. به پشتوانه ۴۰ سال تجربه و تخصص، مجموعهای کامل از طراحان و متخصصان چاپ گرد هم آمدهاند. بروشور ۲ لت هم مانند سایر محصولات کاغذی نیازمند به طراحی و چاپ حرفهای است تا به نتایج موردنظر تولیدکنندگان برسد. شبکه چاپ با ارائه انواع طرحها میتواند رضایت نهایی مشتریان را تضمین کند. شبکه چاپ در تنوع محصولات کاغذی هم خوب ظاهر شده است. تنوع بینظیر و تولید بیش از ۲۵ قالب محصول چاپی در ایران، یکی از مواردی است که در این تخصص رو به رشد است.
این مجموعه مجری بیش از ۱۰۰ برند معتبر کشور است. شبکه چاپ به دلیل داشتن چاپخانه مجزا، میتواند ۱۰۰۰ تا ۱ میلیون تیراژه را تا ۱۰ روز تحویل مشتری دهد. این شرکت پساز انجام سفارشهای خود، آماده تحویل و ارسال آن به سراسر خواهد بود. کافی است همین حالا سفارش خود را انجام دهید.