چاپ نمایشگاهی و شرکتی؛ مکانی برای بهتر دیدنشدن در زمان کم
چاپ نمایشگاهی و شرکتی یکی از حوزههای تخصصی در صنعت چاپ بهحساب میآید که رعایت نکات مرتبط با آن به کسبوکارها در هرچه بهتر دیده شدن آنها کمک بسیاری میکند. در این زمینه شبکه چاپ معتقد است، چنانچه شما میخواهید در چنین مکانهایی هزینه خود را صرف کنید، چاپ نمایشگاهی و شرکتی را بهعنوان یک سرمایهگذاری جدی درنظر بگیرید. برای آشنایی بیشتر در خصوص اهمیت این مسئله خواندن ادامه این مقاله به شما کمک شایانی خواهد کرد.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت چاپ نمایشگاهی و شرکتی با ما تماس بگیرید.
اقلامی که شبکه چاپ می تواند به بحث دیده شدن در نمایشگاه و شرکت ها با قیمت مناسب کمک کند چیست ؟
بروشور تبلیغاتی : بروشور در سایز آ4 که پرطرفدار در نمایشگاه ها می باشد و با قیمتی ارزان و کاربردی
کاتالوگ : کاتالوگ سایز آ4 و آ5 متداول است در حدود 12 تا 16 صفحه بسته به خدمات و محصولات شما تولید می شود
دفترچه یادداشت : برگه ای 50 برگی در سایز آ6 یا 10 در 10 مقرون بصرفه برای هدیه به شرکت کنندگان و بازدیکنندگان .
لیوان سرامیکی : چاپ لیوان سرامیکی یا ماگ با لوگو شرکت شما برای مشتریان vip گزینه مطلوبی می باشد
بگ کاغذی : بهترین وسیله برای حمل محصولات و به نوعی بیلورد متحرک برای مشتریان و قرار دادن هدایا و کاتالوگ
خودکار تبلیغاتی : روشی ارزان و ماندگار در کنار چاپ دفترچه یادداشت گزینه مناسب و با قیمت مقرون بصرفه است
جعبه کیبوردی : در صورت داشتن پک هدیه خاص می توانید از این جعبه ها برای قرار دادن هدیه خود استفاده کنید
تقویم رومیزی : با چاپ این محصولات 365 روز سال تبلیغات شما روبروی مخاطب و مشتری شما است پس بهترین گزینه با قیمت مناسب است .
چاپ نمایشگاهی و شرکتی شامل چه مواردی است؟
نمایشگاه محلی است که عموما برترینهای هر زمینه در مکانی وسیع گرد هم میآیند تا خدمات و محصولات خود را ارائه دهند. زمانیکه مردم هم به خرید یا بازدید این نمایشگاهها میآیند، انتظار دارند بهترینهای آن محصول یا شرکت را در نمایشگاه ببینند. مقصود از بهترینها، بهروزترین و کاربردیترین نوع هر چیز است. نمایشگاهها چه عمومی باشد و چه تخصصی، همیشه شلوغ است و تعداد زیادی از شرکتها در کسبوکارها خود را در معرض معرفی و نمایش گذاشتهاند. برخی از آنها یک سال تمام را صرف میکنند و خلاقیتهای تیم خود را بهکار میگیرند و همه آن را در نمایشگاهها در معرض نمایش میگذارند.
در چنین شرایطی رقابت سخت میشود، بهطوری که فقط کمک متخصصان بازاریابی و تبلیغات میتواند راهگشا باشد. معرفی محصولات و خدمات شما در نمایشگاه از زبان کاغذ و رنگ و چاپ تاثیر چشمگیری در دیدهشدن شما خواهد داشت. تفاوتی ندارد شما بخواهید هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را چاپ کنید یا کاتالوگ نمایشگاهی، در هر صورت باید کار را به کاردانی سپرد که سالها تجربه و تخصص را با خود یدک میکشد.
ویژگیهای یک طراحی و چاپ نمایشگاهی و شرکتی حرفهای
مردم وارد نمایشگاهها میشوند و با سیل عظیمی از رنگها، محصولات و خدمات مواجه میشوند. در عینحال که افراد برای دیدن بهترینها آمدهاند، به دلیل تنوع بیشازحد، توجه آنها به حداقل ممکن میرسد. در این میان این کار شرکتها و کسبوکارها است که سخت میشود. نمایشگاه دیگر فرصتی و جایی برای گزافهگویی و دادن اطلاعات اضافی به مخاطب شما نیست. شما بهعنوان یک کسبوکار باید نهایت سعی خود را بهکار برید تا ارائه محصولات یا خدمات خود را کوتاه و موجز به گوش و چشم مخاطب خود برسانید.
کاتالوگ نمایشگاهی میتواند این کار را برای شما انجام دهد. مخاطب در مواجه با تعداد زیاد اطلاعات نمایشگاهی باید بتواند با خدمات شما بیشاز سایرین ارتباط برقرار کند. برای چاپ نمایشگاهی و شرکتی لازم نیست تا صاحبان کسبوکار بهدنبال طرحهای سخت و پیچیده باشند. در چاپ نمایشگاهی و شرکتی لازم است تا ویژگی منحصربهفرد محصولات شرکت برجسته شود و منافع مشتری را بهنحوی در کاتالوگهای نمایشگاهی بیان شود. نمایش اطلاعات تماس بهصورت بولدشده و آشکار در تمام صفحات کاتالوگ، از دیگر مسائلی است که در حین چاپ باید به آن توجه کرد.
شرکتها، برندها و کسبوکارها لازم است، چند ماه قبل از برگزاری نمایشگاه درخواست چاپ دهند تا با فرصت بیشتر به روش چاپ افست بهترین کیفیت در چاپ را در کاتالوگهای خود مشاهده کنند. چنانچه برگزاری نمایشگاه در مدت زمان کم و فوری اتفاق افتاده است، شبکه چاپ باز هم گزینه مناسب برای شما درنظر دارد.
چرا چاپ کاتالوگ و بروشور و سایز پگیج تبلیغاتی در نمایشگاه مهم است؟
چاپ با کاتالوگ و بروشور یک رسانه تصویری قدرتمند است که میتواند هر کسبوکاری را به موفقیت برساند. بااینحال بسیاری از جنبه های چاپ با فرمت بزرگ برای عموم مردم ناشناخته باقی مانده است. یکی دیگر از محصولاتی که میتوانید در نمایشگاه در جهت غرفهسازی و معرفی برند خود استفاده کنید، چاپ کاتالوگ و بروشور در انواع مختلف است.
بهطورکلی چاپ بروشور و کاتالوگ مهم است؛ چراکه ارتباط بصری را به حداکثر ممکن ارتقا میدهد. درحالیکه این چاپ اغلب برای تبلیغ محصولات استفاده میشود، اهمیت آن فراتر از بازاریابی است. بهعنوان مثال، فقط به همهگیری ویروس کرونا فکر کنید. در اوج این بحران جهانی، چاپ بروشورآموزشی بهداشتی نقشی کلیدی در این مسئله امکان داشت که بسیاری از کسبوکارها بتوانند با خیال راحت به فعالیت خود ادامه دهند از پوسترهایی که به مردم یادآوری میکردند دستهای خود را بشویید تا گرافیکهای زمینی که حفظ فاصله اجتماعی را برای خریداران آسانتر میکرد، دلیلی محکم بر قدرت و سودمندی چاپ بروشور بوده است. چاپ بروشور از انواع تبلیغاتی هستند که برای نمایشگاهها، کنفرانسها و سالنهای اجتماعات مفید هستند.
از اهمیت اقلام چاپ در حوزه چاپ نمایشگاهی و شرکتی همین بس که پیشاز آنکه مشتری شما با کاتالوگها، هدایا و محصولات شما آشنا شود. با این اوصاف میتوان گفت که چاپ کاتالوگ نمایشگاهی برای انواع کسبوکارها حائز اهمیت است.
هدایای تبلیغاتی در نمایشگاهها به چه صورت است؟
یکی دیگر از استراتژیهای مفید فایده در نمایشگاهها استفاده از هدایای تبلیغاتی است. همه افراد از هدیه در هر نوع اندازه و کم و کیفی باشد، خوشحال میشوند. شما بهعنوان یک کسبوکار حرفهای لازم است تا از این ویژگی استفاده کنید و فروش محصولات خود را ارتقا دهید. برخی بر این باورند که دادن هدیه در تبلیغات نمایشگاهی صرف هزینه نیست، بلکه یک پتانسیل بازگشت سرمایه به شکل چند برابری محسوب میشود. با این اوصاف اهمیت شکل و شمایل این هدایا بسیار زیاد خواهد بود.
چاپ انواع هدایای تبلیغاتی همچون لیوان یا ماگ نمایشگاهی، سالنامه یا سررسید، تقویم رومیزی، خودکار تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی یا شاپینگ بگ همگی از انواع هدایایی است که میتوانید با آن در نمایشگاه نظر خود را جلب کنید. البته همیشه جذب یک نفر مدنظر نیست، شما با اهدای هدایای تبلیغاتی که لوگو، اطلاعات تماس و ویژگیهای منحصربهفرد شرکت بر آنها چاپ شده است، میتوانید تبلیغات خود را گسترش دهید.
به عبارت دیگر هر فردی که هدایای شما را دریافت کند، به هر نقطهای از نمایش که قدم زد و هدایای شما را در دست داشته باشد، بدون اینکه بداند تبلیغ برند یا شرکت شما را انجام داده است. این شیوه از تبلیغات به تبلیغات غیرمستقیم معروف است که با چاپ حرفهای آن میتوانید تاثیر خود را چند برابر کنید. شبکه چاپ در این زمینه میتواند شما را مشاوره و راهنمایی کند، تجربیات این مجموعه را از خود دریغ نکنید.
چرا باید از شبکه چاپ برای چاپ نمایشگاهی و شرکتی استفاده کنید؟
هرقدر کاتالوگهای نمایشگاهی باید مختصر باشد، استندها باید بهشکل هنرمندانه و خلاقانه اغراقشده باشند تا در نگاه اول بتوانند مشتری را به سمت غرفه خود جذب کنند. انواع استند عمودی، استوانهای، مسطح، رولی و... وجود دارد که افراد خبره و باتجربه در این زمینه میدانند که کدام را برای شما انتخاب کنند تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید.
اینکه کدام نوع استند را در چه ابعادی باید استفاده کنید، به دست شبکه چاپ بسپارید. این مجموعه در هر پروژه نمایشگاهی و غیر آن، تمام تجربه خود را بهکار میبندد تا رضایت نهایی شما را کسب کند. هدایای تبلیغاتی هم میتواند در نمایش بسیار کارساز باشد، بهطوریکه غرفهای که هدایای بیشتری را برای ارائه دارد، همیشه شلوغتر است. ورود جمعیت به غرفه شما در تقویت برند شما نقشی اساسی خواهد داشت.
تجربه در کنار تیم حرفهای و کامل متشکل از طراحان و کارشناسان چاپ، شبکه چاپ را به مجموعهای کامل در حوزه چاپ تبدیل کردهاست. این مجموعه با ارائه قیمتهای مناسب و رقابتی، سعی دارد شرایطی را فراهم کند که رضایت حداکثری شما را کسب کند. گاهی نمایشگاهها فوری برگزار میشوند و گاهی چندماهی برای آن فرصت کافی وجود دارد، در هر دو صورت شبکه چاپ با داشتن چاپخانه اختصاصی و مجهز، میتواند سفارشات را در کمترین زمان ممکن به دست شما برساند. فرقی ندارد در کدام نقطه ایران هستید، اگر هر سفارشی در زمینه چاپ نمایشگاهی و شرکتی دارید، شبکه چاپ آن را سالم و در مدت زمان به دست شما میرساند. چنانچه پساز خواندن این مقاله سوالی در خصوص چاپ نمایشگاهی و شرکتی برایتان پیش آمده است، کارشناسان شبکه چاپ با مشاورههای رایگان در خدمت شما هستند.